H φετινή τουριστική σεζόν φάνηκε αρκετά δυναμική από την αρχή για την ελληνική αγορά και κοντεύει στο τέλος της, οπότε το άρθρο αυτό μπορεί να θεωρηθεί άκυρο για τη χρονική περίοδο που δημοσιεύεται, ωστόσο σε ορισμένες περιοχές η σεζόν έχει μεγαλώσει σε διάρκεια και πολλές περιοχές της Ελλάδας έχουν και χειμερινό τουρισμό. Στο άρθρο θα […]
Το Funnel είτε το γνωρίζετε είτε όχι, εντοπίζεται στο operation της επιχείρησής σας. Αυτό μπορεί να αλλάξει, γνωρίζοντας τί είναι στο τέλος αυτού του άρθρου. Με τον τρόπο αυτό θα προσφέρετε απλόχερα ένα σημαντικό εργαλείο για να κατανοήσετε την αγοραστική συμπεριφορά και να βελτιώσετε την διαδικασία των πωλήσεων. Μία σύντομη περιγραφή είναι η εξής: Η […]
Μία είναι η φράση για την περίοδο που διανύουμε… Την χαρακτηρίζει απόλυτα και ίσως είναι αυτή που παίζει τον σημαντικότερο ρόλο στα πλάνα marketing τουλάχιστον των τουριστικών επιχειρήσεων, καταλυμάτων, ξενοδοχείων κτλ. “Content is the King” Διανύουμε την εποχή του «περιεχομένου», ή αλλιώς την εποχή της φωτογραφίας και των οπτικοακουστικών μέσων. Οι φωτογραφίες, και γενικά το […]
Συνηθισμένος σε πιο μεγάλα κείμενα, αυτό σας υπόσχομαι θα είναι σύντομο και περιεκτικό. Ένα ζήτημα του παρόντος που επηρεάζει άμεσα το μέλλον κάθε brand. Διανύουμε τον ψηφιακό κόσμο ο οποίος δημιουργεί νέες ανάγκες για κάθε καταναλωτή, αλλά από την άλλη, και νέες ευκαιρίες για τα brands. Κάθε brand που σέβεται την ύπαρξή του είναι πλέον […]
Σε αυτό το άρθρο θα αναλύσουμε ποιοι είναι, γιατί τους χρειαζόμαστε και πόσο χρήσιμοι είναι για το marketing plan του κάθε brand. Σαν μία γρήγορη έννοια θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι οι “φανταστικοί φίλοι” των marketers, όπως οι φανταστικοί φίλοι που είχαμε σαν παιδιά και τους είχαμε πλάσει στο μυαλό μας όπως θέλαμε. Με […]
Όπως κάθε άρθρο και ειδικά άρθρο που έχει κάποιον εκπαιδευτικό/ ενημερωτικό χαρακτήρα οφείλει να ξεκινάει με τον όρο του αντικειμένου που θα διαπραγματευτεί και αναλυθεί στο κυρίως σώμα του. «Experience Marketing ή ελληνιστί Βιωματικό Marketing είναι μία στρατηγική/ τεχνική που δημιουργεί εμπειρίες μεταξύ των brands και των καταναλωτών.» Οι καμπάνιες αυτού του είδους χρησιμοποιούν μία […]
Marketing εν μέσω κρίσης ιού Εκτίμηση. Προσαρμογή. Επιβίωση Όπως θα γνωρίζετε καλά, τα ταξίδια και ο τουρισμός είναι στη μέση της κρίσης του κοροναϊού, με χώρες σε απομόνωση, πτήσεις να ακυρώνονται καθώς και ολόκληρες εταιρίες στα πρόθυρα πτώχευσης. Είτε νομίζετε ότι αυτός ο ιός είναι πραγματική απειλή είτε κάτι που έχει γιγαντωθεί από τα […]
Τα τελευταία 24ωρα η παγκόσμια και εγχώρια τουριστική βιομηχανία απασχολείται με την κατάρρευση του αρχαιότερου travel agency, την Thomas Cook και το αντίκτυπο στον παγκόσμιο τομέα του τουρισμού. Θα μπορούσαμε να εστιάσουμε σε έναν παράγοντα που έφερε αυτό το αποτέλεσμα και δεν είναι άλλος από την απευθείας κράτηση σε κάποιο ξενοδοχείο. Ιδιαίτερα παρατηρείται μία τάση προς την αύξηση των […]