Digital marketing στρατηγική για το κατάλυμά σας

Τα τελευταία 24ωρα η παγκόσμια και εγχώρια τουριστική βιομηχανία απασχολείται με την κατάρρευση του αρχαιότερου travel agency, την Thomas Cook και το αντίκτυπο στον παγκόσμιο τομέα του τουρισμού.

Θα μπορούσαμε να εστιάσουμε σε έναν παράγοντα που έφερε αυτό το αποτέλεσμα και δεν είναι άλλος από την απευθείας κράτηση σε κάποιο ξενοδοχείο. Ιδιαίτερα παρατηρείται μία τάση προς την αύξηση των απευθείας κρατήσεων.

Κάθε επιτυχημένο κατάλυμα, είτε ξενοδοχείο είτε ενοικιαζόμενα δωμάτια, έχουν ως στόχο την επίτευξη όσο το δυνατόν περισσότερων απευθείας κρατήσεων.

Πως όμως μπορεί να επιτευχθεί αυτό; Υπάρχουν 4 καίρια σημεία τα οποία χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής αλλά και αρκετή δουλειά, καθότι ο ανταγωνισμός δεν εντείνεται μόνο τοπικά αλλά σε παγκόσμια κλίμακα!

 

Ιστοσελίδα

Η ιστοσελίδα του καταλύματος είναι από τα πιο βασικά στοιχεία. Εκεί θα κατευθύνουμε τον υποψήφιο πελάτη και εκεί είναι που θα κερδίσουμε τις τελικές εντυπώσεις και εμπιστοσύνη. Για το λόγο αυτό η ιστοσελίδα μας θα πρέπει:

 

  • Να είναι mobile friendly. Να προσαρμόζεται δηλαδή σε όλες τις οθόνες
  • Να έχει καλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, όπως η Google
  • Φιλικό σχεδιασμό προς το χρήστη και ευκολία στον τρόπο κράτησης και πληρωμής.

 

Social Media

Η σωστή και επαγγελματική παρουσία στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (επαγγελματικές σελίδες) είναι επιβεβλημένη καθώς:

  • Δίνουν μια εικόνα της επιχείρησης μας μέσα από τις συχνές αναρτήσεις
  • Μαρτυρά την συμπεριφορά μας προς τους πελάτες μας, από το εάν και πως απαντάμε στα σχόλια των χρηστών στις αναρτήσεις μας

 

Αξιολογήσεις και reviews

Με την ένταξη της τεχνολογίας στην ζωή μας και σε διάφορες πλατφόρμες όπως το Tripadvisor, η πλειοψηφία των χρηστών βασίζονται στα reviews για την τελική επιλογή καταλύματος. Άρα θα πρέπει να:

 

 

  • Συλλέγουμε όσο το δυνατόν περισσότερα reviews
  • Να απαντάμε σωστά και επαγγελματικά και στα θετικά άλλα και στα αρνητικά.

 

Διάθεση διαφημιστικού budget

Παλαιότερα οι πλατφόρμες, προκειμένου να γίνουν ελκυστικές και δημοφιλής, άφηναν πολλά περιθώρια για δωρεάν προώθηση κάτι όμως που τείνει να αλλάξει εντελώς τα τελευταία χρόνια με την ραγδαία άνοδο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των μηχανών αναζήτησης. Η δημιουργία και παρακολούθηση ενός διαφημιστικού πλάνου αποτελεί μονόδρομο προκειμένου να μπορέσουμε να επιτύχουμε τους στόχους μας.

 

Τα παραπάνω ένας επαγγελματίας digital marketer μπορεί να τα σχεδιάσει και να τα παρακολουθήσει, σε συνεργασία πάντα με την επιχείρηση/ πελάτη, να αξιολογεί τις επιδόσεις σε τακτά χρονικά διαστήματα ώστε να πραγματοποιούνται οι απαραίτητες  διορθωτικές κινήσεις.

 

Κλείνοντας λοιπόν, κατόπιν της πτώχευσης της Thomas Cook, θα πρέπει να σηκώσουμε τα μανίκια και να εκκινήσουμε όλες αυτές τις ενέργειες που θα βελτιώσουν και μεγιστοποιήσουν τον αριθμό των απευθείας κρατήσεων.

 

 

Σωστή στρατηγική και παρακολούθηση του feedback είναι η συνταγή της επιτυχίας. Στοιχεία τα οποία η little birds έχει και τις γνώσεις και την εμπειρία να τα προσφέρει σε κάθε συνεργάτη.

 

Leave a Reply